środa, 31 lipca 2013

OO4. Ocena: fotografia-malenka.blogspot.com - Odmowa.

Dlaczego odmowa?
- Zgodnie z punktem numer 5 w Regulaminie, cytuję: "jeżeli autor/ka bloga jest w pierwszej trójce kolejki nie może zmienić nic w wyglądzie bloga.". Niestety autorka złamała regulamin. Będąc pierwsza w kolejne zmieniła wygląd bloga. Posiadała 5 minut temu jeszcze fioletowe tło, a teraz posiada tło w szare kropki.
- Również zgodnie z punktem 5 w Regulaminie, cytuję:"na blogu musi być umieszczony baner Tajemnicza Ocena (do pobrania na końcu strony) w trakcie zgłoszenie i oceny blog". Autorka nie posiada baneru na swoim blogu.

Czy autorka może jeszcze raz się zgłosić do oceny?
- Oczywiście, może. Lecz obowiązuje ją kolejka i regulamin.


Pozdrawiam, Patrycja.

5 komentarzy:

  1. niestety osoba, która pomaga mi z szablonem może wyłącznie teraz mi pomóc i chcąc nie chcąc, robi to teraz ;)

    kiedy mój blog będzie gotowy możliwe ,że się zgłoszę:) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zgłoszenia się i pilnowania regulaminu.

      Usuń
    2. mam pisać zgłoszenie jeszcze raz, czy trafiam od razu na koniec kolejki ? bo zgłosić mogę się już teraz prawda ?

      Usuń
    3. a baner umieszczony był cały czas, usunęłam po odmowie..

      Usuń
    4. Nie zauważyłam bannera. Musisz zgłosić się jeszcze raz.

      Usuń